Source: Published at:
"My modern Met", "We are humanity" & "I know that I know nothing",
Power of Positivity
Be joyful, amazing and never give up to smile!
I enjoy travelling and documenting to find out new & old things, to see world and people with one drop of positive attitude... from a huge sense of wonder... But before all, it was William Blake who beautifully said it:
"To see a World in a Grain of Sand
And a Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand
And Eternity in an hour. (...)
Fragments from "Auguries of Innocence".
Also, "It’s never too late (...) to be whoever you want to be. There’s no time limit, stop whenever you want. You can change or stay the same; there are no rules to this thing. We can make the best or the worst of it. I hope you make the best of it. And I hope you see things that startle you. I hope you feel things you never felt before. I hope you meet people with a different point of view. I hope you live a life you’re proud of. If you find that you’re not, I hope you have the strength to start all over again." excerpt by F. Scott Fitzgerald
Thanks for coming by my blog and for your fantastic thoughts and comments!! I appreciate your precious invested time in the reading of my posts and I'll visit you, as soon as I can, in the next available period of time. Have a positive and awesome day! Be joyful, amazing and never give up to smile! Stunning things are all over! All the best!
Warning:
Please, to consider, and do not intend to leave anonymous messages that anyway can be/will be considered spam. All the unsolicited messages (in commercial purpose or otherwise) will be deleted if their purpose is to be potentially harmful to this blog. Also, not allowed for commercial advertisement to let any unsolicited links!!
(NB/ So all the anonymous messages will be considered as *spam* by the system.)
Ma bucur sa te revad! :) Ca un dar de Florii sunt aceste minunate fotografii pe care le-ai prelucrat astfel incat imi par lucrate cu aur si argint si ceva onix (pentru culorile inchise). :)
RăspundețiȘtergereToate ca toate, dar cand am dat de Puiu M am uitat si de "zarva de pe lac" :) si de gratioasa lebada pe care ai filmat-o.
Zile senine iti doresc, cu drag, sa ai!
Multumesc frumos! Mi-a luat ceva timp pana sa pot realiza postarea... Multumesc de urari si optimism! zilele acestea au venit in mix de anotimpuri, de ganduri si speranta ca voi posta din nou cu regularitate... :) :) Salutari cordiale cu drag! Primvara frumoasa cu zile senine asemenea, asa cum ar trebui sa fie mai mereu...
Ștergerebine ai revenit pe blog, Alexa draga!
RăspundețiȘtergerece fotografii superbe! ai o camera foarte buna! Dar bineinteles, artistul care o manuieste este cel mai important in realizarea unor astfel de fotografii, felicitari!
Imi place mult sepia si albul... O primavara capricioasa ☺
Dar si videoclpurile sunt adorabile! Si Puiu <3
O Duminica de Florii cu pace si tihna sufleteasca sa aveti! pupici si îmbratisari <3
Multumesc frumos! am reusit "sa pun in pagina", cateva din momentele surprinse din melanjul acesta de anotimpuri...:0;) intr-adevar, primavara este mai mult decat capricioasa, chiar bizara... astazi a plouat... iar, pana acum cateva zile, zapada era grozava... Optimism sa fie din plin!! <3
ȘtergereSalutari cordiale, imbratisari si duminica frumoasa, Paste Fericit si multa liniste in suflete, asemenea!
De la alb la rosu, intr-un crescendo dozat! :)Superb ti-au iesit imaginile!
RăspundețiȘtergereO Sarbatoare de Florii frumoasa, cu mult senin in suflet!
Sper ca esti bine, Alexa draga! O saptamana cu spor in pregatirile Pascale!
Numai bine si frumos!
Multumesc frumos! Avem atata nevoie de senin in suflet, cum asa de frumos ai spus, intr-adevar! pastrez optimismul si incet-incet continuam traditiile si pregatirile de Paste! Multumesc frumos de urari si asemenea, toate cele frumoase sufletului si cu multa sanatate mereu sa fie! Salutari cordiale cu drag!
ȘtergereEvery time I visit your blog dear Alexa, it is like a visit to an art gallery! You make your photos to a beautiful art, I like so much the seepia and copper tones and the peaceful serenity.
RăspundețiȘtergereWishing you Happy Easter Monday & lovely spring!
Many, many thanks for the lovely thoughts! So very grateful for appreciation expressed, dear Riitta! I have tried to share somehow the poetry of nature...through photo editing...Glad you enjoyed my photos. Wishing you a very Happy Easter Monday and a beautiful Springtime to you, as well! Best regards in April!
ȘtergereDaca nu am ajuns de ceva timp prin parcurile Bucurestiului,ma plimb agale aici la tine.Frumos!Esti o artista.Un Paste Fericit,alaturi de familie!
RăspundețiȘtergerePAste Fericit si multumiri pentru gandurile calde oferite, pentru apreciere, asemenea! Va imbratisz cu mult, mult drag!
Ștergere...Alexa, such wonderful warm glows in you images, the barren trees reflect so nicely in the water. Now I am ready to spring's arrival. The piano music sets the tone for spring. Thanks for sharing, enjoy your week and stop back soon.
RăspundețiȘtergere"Ready to spring's arrival", indeed... wonderfully said, Tom!! We always must be ready for spring's arrival!! A very lovely Springtime to you!
ȘtergereYour Springter photos are just stunning!
RăspundețiȘtergereMany, many thanks, Fi! I enjoyed this Springter of march a lot... grateful for your appreciation! A lovely Springtime to you!
Ștergereyou're in reality a excellent webmaster. The website loading velocity is amazing.
RăspundețiȘtergereIt seems that you're doing any unique trick. Moreover, The contents are masterwork.
you have performed a magnificent job in this topic!
Hei! Pe unde mai umbli?
RăspundețiȘtergereAm mai trecut sa-ti spun toate cele bune si frumoase in luna mai!
Sa-ti fie bine, Alexa draga!
Sper ca esti bine.
RăspundețiȘtergereSalutari din Brasov!