joi, 23 mai 2013

Din primăvară (II)


…”curge timpul prin înalturi,
astru poartă lângă astru,
 răzbunându-mă-n albastru.
VISUL, aur prins în palme,
Ca nisipurile-n ape,
Trebuie să-l las, să-mi scape.”
                                     fragment din "Luntrea lui Caron" de Lucian Blaga



"Vei plânge mult ori vei zâmbi?"

Eu
nu mă căiesc,
c-am adunat în suflet şi noroi-
dar mă gândesc la tine.
Cu gheare de lumină
o dimineaţă-ţi va ucide-odată visul,
că sufletul mi-aşa curat,
cum gândul tău il vrea,
cum inima iubirii tale-l crede.
Vei plânge mult atunci ori vei ierta?
Vei plânge mult ori vei zâmbi
de razele acelei dimineţi,
în care eu ţi-oi zice fără umbră de căinţă:
"Nu ştii, ca numa-n lacuri cu noroi în fund cresc nuferi?"

Poemele luminii
(1919) de Lucian Blaga




Foto Arhiva personală 2013: Instantanee: cer de mai - înainte şi după furtună; click for a large format

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thanks for coming by my blog and for your fantastic thoughts and comments!! I appreciate your precious invested time in the reading of my posts and I'll visit you, as soon as I can, in the next available period of time. Have a positive and awesome day! Be joyful, amazing and never give up to smile! Stunning things are all over! All the best!

Warning:
Please, to consider, and do not intend to leave anonymous messages that anyway can be/will be considered spam. All the unsolicited messages (in commercial purpose or otherwise) will be deleted if their purpose is to be potentially harmful to this blog. Also, not allowed for commercial advertisement to let any unsolicited links!!

(NB/ So all the anonymous messages will be considered as *spam* by the system.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...