marți, 4 iunie 2013

Iunie sau... oare vine vara?

E iunie... calendaristic vorbind! Păi şi dacă e aproape vară... n-ar trebui să nu mai plouă?! Întreb... doar... aşa ca şi cum m-aş afla în treaba cuiva...


Azi mi-am propus să fiu darnică...
azi mi-am propus să nu mă mai impacientez...
azi mi-am propus pentru a nu ştiu câta oară să.... apoi să nu mă... ştiu ce o să credeţi că e un joc de cuvinte!

O să se întămple ceva şi apoi altceva... ei bine azi: voi fi indulgentă, voi fi darnică, mă voi uita la "stele" şi la oameni, la trăirile lor, la ale mele, azi mă voi plimba şi în natură şi în virtual...

Că tot veni vorba de virtual şi de a fi darnic: iată un site (de dezvoltare personală 
http://www.damaideparte.ro/index.php/rocada-oamenilor-din-viata-noastra/10936/) util pentru toată lumea (n.b. mă rog, aşa cred eu...) şi care are un post despre un subiect sensibil: despre oamenii din viaţa noastră...

E genul acela de post care te pune pe gânduri în sensul "căt mai" pozitiv cu putinţă...
Aa... sigur - mai sunt şi alte posturi care te pot pune pe gânduri - acum acesta mi s-a părut a fi indicat... de aici mi se trage şi ideea cu dărnicia, cu trăirile mele ori ale altora...


apoi cred că e interesant şi acest video cu memorabile rănduri din Paler... Viaţa pe un peron


Restul... ...it is said: "it's up to you"!! No comments

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thanks for coming by my blog and for your fantastic thoughts and comments!! I appreciate your precious invested time in the reading of my posts and I'll visit you, as soon as I can, in the next available period of time. Have a positive and awesome day! Be joyful, amazing and never give up to smile! Stunning things are all over! All the best!

Warning:
Please, to consider, and do not intend to leave anonymous messages that anyway can be/will be considered spam. All the unsolicited messages (in commercial purpose or otherwise) will be deleted if their purpose is to be potentially harmful to this blog. Also, not allowed for commercial advertisement to let any unsolicited links!!

(NB/ So all the anonymous messages will be considered as *spam* by the system.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...