miercuri, 21 mai 2014

Noaptea Muzeelor / Night of museums 2014 (I)

Noaptea Muzeelor / Night of museums 2014; "Small things meant to remind us"...

Noaptea Muzeelor / Night of museums 2014; Curtea Veche 1459-2014/ Muzeul National de Istorie al Romaniei / Muzeul National de Arta Romaneasca / Lipscani - Calea Victoriei.

Noaptea Muzeelor / Night of museums 2014; Curtea Veche 1459-2014/ Muzeul National de Istorie al Romaniei / Muzeul National de Arta Romaneasca / Lipscani - Calea Victoriei.

Arhiva foto privată/ Private Photo Archive
          For an enlarged format or view, please, click on the first photo.
Noaptea Muzeelor - 17 mai 2014/
(Short presentation)

Gladly Shared with: 
  
    Little Things Thursday          

12 comentarii:

  1. Imi place mult initiativa asta si vad ca are mare succes! La ce muzee ai apucat sa te duci?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu o ador! E o initiativa ff buna (e deja a doua editie la care iau parte...) Din motive de oboseala vadita, toata noaptea (lol) am contabilizat doua locuri, dar in fapt au fost trei: Curtea Veche, Muzeul National de Istorie (expo: "Haina il face pe om", Lapidarium si Tezaur), Muzeul National de Arta al Romaniei - expo: Constantin Brancoveanu. In 2012 - am reusit sa ajung cu sora mea in patru locatii, iar anul trecut fiindca a plouat am ratat. Cum s-ar spune mi-am luat revansa anul acesta si m-am bucurat enorm! Evenimentul in sine, trebuie remarcat ca fiind unul foarte reusit! O sa postez pe larg in zilele urmatoare instantaneele surprinse! Toate cele bune, Vulpita!

      Ștergere
  2. Am ratat si anul asta!:) Foarte frumos! Nu ai avut voie sa faci fotografii mai multe?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, Ileana... daca ploaia nu contenea, cred ca ratam si noi... M-am dus cu sora mea, dotate cu umbrele, deci corespunzator "sa punem pe fuga ploaia" (lol...cred ca ploaia ne-a "ratat" pe noi!!). Si...daaa...am facut poze si urmeaza sa le postez (mea culpa, zilele astea am fost un piculet incarcata). Am facut poze (fara blitz - dupa cum e regula impusa in locatii) si instantanee stradale cat mi-a permis expunerea (nu stiu de ce noaptea... nu prea imi ies, nici chiar cu setarile adecvate). Toate cele bune, Ileana!

      Ștergere
  3. ma bucur mult ca nu ai ratat Noaptea muzeelor, multumim ca ne-ai luat si pe noi :) pupici
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu draga inima si multumesc pentru gazduire la "Miercurea fara Cuvinte"...si abia astept sa va arat ce am mai surprins, pe indelete!! cat de curand, doar sa ma organizez! Toate cele bune, Carmen!

      Ștergere
  4. Lovely! I'm sure there was much to learn on your visit! I love history!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună ziua !
    Iată-ne la o nouă întâlnire în MFC prin bunăvoința doamnei Carmen.
    Din cauza unor probleme tehnice nu am putut continua la MFC.
    Îți doresc să ai parte de o zi frumoasă și liniștită în care să faci tot ce dorești.

    RăspundețiȘtergere
  6. I love to visit museums when I visit a new place!...... Michelle

    RăspundețiȘtergere

Thanks for coming by my blog and for your fantastic thoughts and comments!! I appreciate your precious invested time in the reading of my posts and I'll visit you, as soon as I can, in the next available period of time. Have a positive and awesome day! Be joyful, amazing and never give up to smile! Stunning things are all over! All the best!

Warning:
Please, to consider, and do not intend to leave anonymous messages that anyway can be/will be considered spam. All the unsolicited messages (in commercial purpose or otherwise) will be deleted if their purpose is to be potentially harmful to this blog. Also, not allowed for commercial advertisement to let any unsolicited links!!

(NB/ So all the anonymous messages will be considered as *spam* by the system.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...