duminică, 22 septembrie 2013

Toamna ... pagini virtual autumnale de răsfoit...

Din capitolul admirabil... din ce am citit pe la alţii... rânduri, gânduri sau emoţii... "Ştiu" pe cineva ce ar spune "bucuros le-om duce toate..."
Poate şi dacă aveţi timp să răsfoiţi un pic prin virtualul cu aer de un lejer septembrie autumnal...doar faceţi click...

mireille: ultima toamnă

"Mă sperie toamna/ ce-mi mătură gândul/ umbrindu-mi pământul/ cu vise uscate/ cad frunzele-n şoaptă/  pe rând/ înnoptându-l din crengile-mi roase d... (...)"

cuvinte

"am scris de-atâtea ori atâtea rânduri
şi mai nimic în ele n-aţi văzut
erau, pesemne, noduroase scânduri
din care, mult mai bun, un pat mi-aş fi făcut.
dar vreau, acum, la un final de clipă
(că numai clipa o avem mereu)
să iscălesc, fără să port vreo pică,
toate ce-am scris, în care n-am fost zeu...(...)

 fără perdea

"Oamenii cred că, dacă zâmbești larg și deschis, îți e bine. Lasă-i să creadă.
Oamenii cred că, dacă vocea-ți sună zglobiu la telefon, ești fericită. Lasă-i să creadă. În fond și bucuria că îi mai poți auzi face parte din ceea ce putem (de)numi fericire.
Oamenii cred că, dacă nu te (mai) plângi, nu te vaiți, nu explici, nu insiști, totul a revenit la un firesc așteptat. Lasă-i să creadă...(...)"

Mi-e dor
 
"Mi-e dor de toţi cei fãr’ de care
Cu greu aş fi trecut prin tot
Ce astãzi amintiri înseamnã.
Dar anii trec, s-au dus pe rând
Şi oamenii uitaţi sunt poate
Şi simt în suflet doar un dor...(...)"


 (...)..."Un om care isi pastreaza pacea, bucuria, buna-dispozitie cand se confrunta cu situatii grele, raspandeste in jurul lui lumina, actionand mai sigur ca orice predica, dandu-le celorlalti curaj, avant si ajutandu-i astfel sa-si continue drumul.”... (...)

"rana ...(..) refuz să mai am vreo secundă mintea și inima confuze.
decât numai dacă trebuie... " 

Ce înseamnă să gândiţi frumos?                                                     
   
 "Înseamnă să nu te gândeşti la ceva frumos într-o anumită clipă , ci să gândeşti frumos în orice clipă, să fii atent la gânduri, să selectezi gândurile care trec prin minte, să reţii gândurile cele bune, şi în măsura în care există posibilitatea, să le dai grai şi să le întrupezi în fapte. 
Este foarte important să ştim că gândurile noastre le mai ştie cineva: le ştie Dumnezeu... (...)"  
 









 Arhiva foto privată/ Private photo archive.
Călătorie de toamnă
Click on the first photo for an enlarged format

O toamnă aşa cum vă doriţi! Have a lovely autumn...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thanks for coming by my blog and for your fantastic thoughts and comments!! I appreciate your precious invested time in the reading of my posts and I'll visit you, as soon as I can, in the next available period of time. Have a positive and awesome day! Be joyful, amazing and never give up to smile! Stunning things are all over! All the best!

Warning:
Please, to consider, and do not intend to leave anonymous messages that anyway can be/will be considered spam. All the unsolicited messages (in commercial purpose or otherwise) will be deleted if their purpose is to be potentially harmful to this blog. Also, not allowed for commercial advertisement to let any unsolicited links!!

(NB/ So all the anonymous messages will be considered as *spam* by the system.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...